Забележително: 9-годишен е най-високоплатеният ютубър – печели $29 млн. на година
Според Forbes името на Ryan’s World е лицензирано за над 5000 продукта
Eдва на крехката възраст от 9 години Раян Каджи оглави списъка на сп. Forbes за най-високоплатени ютубъри. Момченцето, което разопакова играчки, печели по $29 млн. на година. Това е третата година, в която малкият Каджи е начело на класацията. Той има 41,7 млн. последователи, а клиповете му са гледани от 12,2 милиарда пъти.
На второ място в класацията е новакът в сферата Mr. Beast (Джими Доналдсън), който печели 24 млн. долара на година, а видеата му са гледани 3 милиарда път. На трето място са петимата братя от Dude Perfect, които си поделят 23 млн. долара. А малкият Раян успява да победи дори и световно известният Джефри Стар, който печели едва 5 млн. долара от своя канал в YouTube и се нарежда на 10-то място.
Каджи, който сега е трети клас, придобива популярност в мрежата, едва когато е на 4 години. Той записва видеа как разопакова своите нови играчки. Видеоклип, на който той разопакова и преглежда играчки от филма „Колите“, стана хит и събра повече от милиард гледания, а каналът му „Светът на Райън“ се изстреля на челните позиции по последователи.
Видеоклиповете, в които деца преглеждат играчки или игри, станаха изключително популярни в YouTube и хиляди се качват в платформата всеки месец.
Успехът на Райън, казват родителите му Шион и Лоана Каджи, се дължи на факта, че той е в състояние да създаде специална връзка със своите зрители.
„Връзката на Райън с феновете му е уникална и много по-различна от таланта по телевизията“, каза Шион пред Business Insider по-рано тази година. „Връзката му с феновете е по-скоро приятелство, при което всеки път, когато се срещаме с феновете на Райън и тяхното семейство, те винаги казват: „О, моят син или дъщеря си мислят, че са най-добри приятели на Райън.“
Семейство Каджи успя да оформи успеха си в YouTube в доходоносни лицензи, брандиране и телевизионни сделки. Сега семейството ръководи 30-членна продуцентска компания, наречена Sunlight Entertainment, която им помага да продуцират видеоклиповете.
Според Forbes името на Ryan’s World е лицензирано за над 5000 продукта. Семейството също произвежда редица стоки за Walmart, а Райън има свои собствени предавания за Nickelodeon и Roku. В началото на декември той стартира и виртуален свят на популярната платформа за видеоигри Roblox.
Като цяло марката империя на Каджи се оценява на около 500 милиона долара, според Wall Street Journal.
Източник: Dnes.bg
Прегледана: 55641